sunnuntai 22. huhtikuuta 2018

Polttarivaroitus!!!

Perjantaina se iski ja kovaa! Vietimme kaveriporukalla iltaa, kun salamyhkäinen kaasoni M ojensi minulle erittäin virallisen kirjeen.






Uskomaton polttaritiimi minulla ainakin on! Olen uskomattoman otettu jo tästä vaivannäöstä, ja kirjeen perusteella mun varalle on ihan uskomattoman paljon kaikkia jekkuja luvassa. En ole varma, pitäisikö olla huolissaan. Vaikka kaaso H ja I ovat ihan suht rauhaa rakastavia, kaasot K, S ja varsinkin M (!) ovat pahemmasta päästä. Olen ehtinyt jo kuulla parikin kertaa läpänheittoa, että minut laitetaan kiikkumaan nosturinnokkaan tai hyppäämään benjihyppy. En myöskään ihmettelisi, jos joutuisin vetämään haastattelukierrosta ympäri kotikaupunkini toria. Paras siis valmistautua pahimpaan mahdolliseen. 

Kuitenkin tärkeintä, mitä polttareiltani odotan, on, että myös polttariporukka viihtyy ja kaikilla on hauskaa (vaikkapa minun kustannuksellani).

Pakkaushommat pitää laittaa mahdollisimman pian käyntiin. Viimeistään siinä vaiheessa, kun selviän Rodokselta takaisin kotiin. Lento vuoden aurinkolomalle starttaa perjantaiaamuna klo 5:00! Siinä on toinen suuri positiivisen jännityksen aihe.

Itse avioliiton satamaan astuminen lähestyy myös kiihtyvää tahtia. Tänään 22.4. voi sanoa, että häihimme on ALLE KOLME KUUKAUTTA! Häät ovat siis todella tulossa, sillä meidän molempien s-postiimme kolahti ilmoitus naimisiinmenomme kuulutuksista. 




Se on menoa ihan just kohta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Onko sinulla omia kokemuksia aiheesta? Linkkaa oma blogisi tai kerro oma vinkkisi minulle ja muille lukijoille! Palaute blogin sisällöstä on hyvin tervetullutta.